Havjagt 2023/2024

Havjagt1.jpg

​​​​​

Tilbud om deltagelse i havjagter med Hundested - Frederiksværk Strandjagtforening 2022/2023.

Jagtdagene er :

20. januar 2024 / OBS! mødetid 06.30

Alle dage mødes vi i strandjægernes klubhus ved Isefjorden 12, 3390 Hundested. Her vil være kaffe og brød samt mulighed for at købe ammunition m.m. Turens varighed afhænger noget af vejrforhold, men normalt er vi tilbage i havn omkring kl. 13, her bydes der på lidt mad og en snak om hvordan turen er gået.

Husk jagttegn, store hagl, passende påklædning og lidt varmt at drikke til turen.

Deltagerpris for ikke medlemmer at Hundested Frederiksværk strandjagtforening er 450,- kr inkl. den her beskrevne forplejning. Medlemmer betaler 350,- kr. Alle der ønsker at tilmelde sig på en tur indbetaler 200,- kr aconto ved tilmelding. Restbeløbet betales kontant ved fremmøde.

Tilmelding kun gældende når aconto betalingen er modtaget på MobilePay 28121029 til Finn Poulsen. Når du har indbetalt, sender du en mail med oplysning om hvilken tur du vil med på samt dine kontaktoplysninger til finnpou@gmail.comTilmelder du flere end dig selv bedes du oplyse samtlige navne. Aconto indbetaling skal indbetales for samtlige deltagere.

Beløbet returneres kun hvis jagten bliver aflyst af strandjægerne.

Tilmelding gerne i god tid og senest 10 dage før.

Turen kan blive aflyst hvis vejret ikke er gunstigt for havjagt, dette vil senest ske dagen før kl 1800. så husk at oplyse dit mobilnummer.

Vores jagtmuligheder er desværre blevet begrænset, da der ikke mere må drives motorbådsjagt i fjordgabet og i Nykøbing bugten. Vi vil gerne være med til at bevarer jagten og opfordre derfor til at der indsamles vinger fra de nedlagte fugle. Foreningen tager sig af at få vingerne indsendt.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til Finn Poulsen på 28121029. bedst efter 16.

Knæk og bræk.

Bestyrelsen.